Budování a rozvoj obchodních týmů

Při budování, rozšiřování i rozvoji obchodních týmů a oddělení postupujeme agilní metodikou. Tento přístup nám umožňuje se zaměřit na největší přidanou hodnotu pro klienta a dává možnost okamžité reakce na základě průběžného vyhodnocování aktuálního stavu a omezuje rizika. Výsledkem je funkční obchodní tým s obchodníky, kteří znají svá KPI a vědí, jak jich efektivně dosahovat.
Základním předpokladem úspěšného budování a rozvoje obchodních týmů je znalost počátečního stavu.V rámci této fáze vytváříme spolu s obchodním týmem procesní mapu současného fungování obchodu ve firmě pro identifikaci úzkých míst a plýtvání. Identifikujeme postavení na trhu, konkurenci i zákazníky. Zároveň poznáváme lidi v procesu obchodu, jejich znalosti, dovednosti a postoje.
Jakmile představíme výsledky analýzy zadavateli, je stanoven cíl, ke kterému chce zadavatel dospět. Jde o oblast, která ho „nejvíce pálí“ a její vyřešení mu přinese největší přidanou hodnotu. Naplnění cílového stavu je v rámci agilní formy rozloženo do krátkých sprintů. Dílčí cíle jsou stanovovány na každý sprint samostatně a jsou zaměřeny na dosažení co nejvyššího užitku.
Práce na cíli je velmi intenzivní a je naplňována například:
tvorbou strategie
procesním řešením – plánováním, digitalizací atd.
rozvojem měkkých dovedností – školením, koučováním týmů, mentoringem atd.
interim managementem
Chtěli byste budovat a rozvíjet obchodní tým?
Díky krátkým cyklům můžeme rychle vyhodnocovat výsledky, opravit chyby a přenastavit postupy. Jakmile s klientem oblast strategicky ošetříme a on pomocí operativy začne naplňovat potřebné ukazatele, můžeme se zaměřit na další oblast, kterou si vytipujeme pomocí stejného principu, tedy odpovědí na otázku, kterých 20 % úkonů nám vyřeší 80 % obtíží?
V čem je tato agilní metodika prospěšná pro klienta?
Dává mu rychlou přidanou hodnotu, možnost rychlé reakce, korekce a zpětné vazby
Plně se přizpůsobuje jeho potřebám (řeší se reálné potřeby, které jsou pro každou firmu jiné)
Zapojení zaměstnanci si osvojí metodiku agilního plánování, která dává lepší kvalitu, rychlejší výsledky a v konečném důsledku i jasnou úsporu
Reference klientů
akord_web
AKORD & POKLAD, s. r. o.
ecentr
eCENTRE a.s.
pcc
PCC MORAVA - CHEM s.r.o.

METODIKA COOPERATION   |  LIDÉ  |  ZKUŠENOSTI

Let na trhu
Interních lektorů
Projektů Cooperation
  • abb
  • ak-hakduk
  • austin
  • bekaert
  • brembo
  • brose
  • candy-plus
  • CPI
  • cromoda-wheels
  • ecentr
  • erich-jeager
  • elizebet
  • fno
  • ferrit
  • finidr
  • fosfa
  • grafico
  • lind
  • erwin
  • ITT
  • moravia
  • hajdik_logo
  • cegan
  • distripark
  • globalsportcupa
  • greengas
  • heimstaden
  • lanex
  • grammer
  • greiner
  • grupo-antolin
  • gtp
  • has
  • huisman
  • hp-pelzer
  • IPH_logo
  • ksr
  • lactalis
  • maxion
  • mendel
  • milkeffekt
  • mnd
  • mkunin
  • molnlycke
  • norma-group
  • osram
  • robe
  • seeif
  • schott
  • siemens
  • tieto
  • varroc
  • vyncke
  • woco
  • savencia
  • tymph
  • pcc
  • posli_radost
  • vitesco
  • maleda
  • likop
  • novogear
  • tatra
  • tint
  • velobel
S našimi zákazníky udržujeme dlouhodobý vztah a pomáháme v kontinuálním rozvoji.

Jsme tady pro vás

Potřebujete prokonzultovat, doporučit, nebo se dozvědět více o nás a naší práci? Lenka vám poradí a připraví všechny obchodní záležitosti.
Lenka Chýlková
obchodní ředitelka
+420 724 114 142
chylkova@newdimension.cz
New Dimension, s.r.o.
Havlíčkova 233, 738 01 Frýdek-Místek
+420 595 532 660
info@newdimension.cz
lenka